piątek, 3 października 2014

Rozdział 9. W szafie u mnie siedzi potwór.


 -----------------------------------------------------------------------------------

*Violetta*

Na ławce już siedział mój Leoś. Podeszłam od tyłu. Nie zobaczył mnie. Zakryłam mu oczy moją dłonią.
- Zgadnij kto to. - wyszeptałam mu do ucha.
- Czy to moja bardzo utalentowana , piękna, bardzo mądra i seksowna dziewczyna. ? - zapytał.
- Oczywiście. - powiedziałam. Usiadałam obok niego na ławce. - Po co chciałeś się spotkać ? - zapytałam.
- Aby spędzić czas ze swoją dziewczyną. - oznajmił z uśmiechem.
- Bardzo cię kocham. - powiedziałam.
- A ja kocham ciebie. - powiedział i musną mój policzek.
- Liczyłam na coś innego. - oznajmiłam lekko zawiedziona.
Leon się zaśmiał pod nosem po czym wbił się w moje usta.
- Właśnie na to liczyłam. - powiedziałam z uśmiechem.
- Idziemy się przejść ? - zapytał.
Kiwnęłam głową na tak. Spletliśmy nasze dłonie razem i szliśmy parkiem.
- Wiesz nudzi mi się. - powiedziałam.
- No mi w sumie też. Co ty na horror ? - zapytał.
- To znaczy ?
- No pójdziemy do kina.
- Możemy iść. - udaliśmy się do pobliskiego kina. Akurat trafiliśmy na horror. Leon kupił popcorn i cole.Poszliśmy do sali ,w której miał się odbyć seans. Usiedliśmy obok siebie. Verdas objął mnie swoim sinym ramieniem. Czułam się bezpiecznie. Bardzo bezpiecznie. Odwróciłam głowę w stronę mojego chłopaka. Uśmiechnęłam się do niego co oczywiście odwzajemnił i pocałował moje czoło.
- Czuje ,że mogę zrobić wszystko ,będąc z tobą. - powiedział.
- Kocham cię.
- Ja bardziej. - musnął moje usta. Naszą uwagę przykuł rozpoczynający się film. Zobaczyłam ,że dwa rządy przed mani siedzi Fran i Diego. Śmiali się i całowali widać ,że są ze sobą bardzo szczęśliwi. Ja też mogę powiedzieć ,że jestem szczęśliwa u boku mojego królewicza. Po ok. 3 godzinach film się skończył. Wyszliśmy z sali.
- Wiesz chyba będę już szła ,do domu. - powiedziałam.
- Odprowadzę cie. - oznajmił z uśmiechem. Musnęłam jego usta.
- Dziękuje ,ale nie chcę robić problemów.
- To nie problem to czysta przyjemność.
- No dobrze chodźmy. - powiedziałam i ruszyliśmy przed siebie.  Gdy doszliśmy do mojego domu. Wspięłam się na palce i pocałowałam namiętnie mojego chłopaka. Uśmiechnęłam się jeszcze do niego ,po czym się wtuliłam w jego klatkę piersiową. Było mi tak dobrze.
- Miłych snów słońce. - powiedziałam.
- I nawzajem skarbie.
- Dobranoc.
- Dobranoc. - odprowadziłam jeszcze Leosia wzrokiem ,po czym weszłam do mojego domu.
Poszłam do swojego pokoju. Wzięłam z niego pidżamę. W łazience wzięłam prysznic po czym przebrałam się w nią. Gdy poszłam do swojego pokoju zobaczyłam ,że ma moim telefonie jest wiadomość.

Od : Przystojniak < 33
Dziękuje ,za wspólny dzień. Bardzo cię kocham : **

Do : Przystojniak < 33
Ja również dziękuje :D Było bosko :) Kocham cię. <3 Miłych snów : **

Od : Przystojniak < 33
Tobie też miłych snów. : D Mam nadzieje ,że kiedyś to powtórzymy < 33

*Leon*

Nie czkałem długo. Na odpowiedź mojej dziewczyny.

Od : Skarb ; ***
 Ja też mam nadzieje :) Widzimy się jutro :D Dobranoc :***

Do : Skarb ;***
 Dobranoc : *

Usłyszałem pukanie do drzwi mojego pokoju. '' Proszę '' powiedziałem cicho. Do mojej '' komnaty '' weszłam moja malutka siostra.
- Co tam szkrabie chciałaś ? - zapytałem uśmiechając się i patrząc jak Isa wdrapuje się na moje łóżko.
- Mogę z tobą spać. ? Boje się. - powiedziała ,przytulając się do mnie.
- A czego ty się boisz ?
- Bo w szafie u mnie siedzi potwór. - powiedziała chowając się pod moją koc.
- Dobrze. Możesz ze mną spać. Ale to ostatni raz. - powiedziałam.
- Dziękuje. - powiedziała. Pocałowała mój policzek i zamknęła swoje oczka. Wyglądała słodko. Bardzo ją kocham.

= = = == = = == = == = = == = == = = ==  == = = == = = == = ==

Jest sprawa. Kończy mi się wena. Może ktoś z was ma jakiś pomysł. ?? Jak macie to super napiszcie w komentarzu. :)
Mam nadzieje ,że coś napiszecie.
Podoba się rozdział ???

8 komentarzy ( i więcej ) = next
Do następnego : **

8 komentarzy:

  1. Cudowny :*
    Jak słodziutka siastra Leosia <3
    Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  2. superowy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski !
    Viola i Leon tak słodko :)
    Poszli sobie do kina :D
    Jaki dobry brat z tego Leona haha xD
    Czekam na kolejny ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział cudny! Czekam na nextcika :D
    Pozdrowienia Martina :*

    OdpowiedzUsuń