piątek, 3 kwietnia 2015

LBA #4

To już 4 nominacja do LBA na tym blogu :)
Dziękuje wam to wszystko wasza zasługa :D
Nominowała mnie : Zakochana Wiktoria
Z bloga :  http://nasza-droga-leonetta-forever.blogspot.com/

A teraz odpowiem na pytania :

 1.Ile masz lat?
15 :D
2.Jesteś aktualnie w związku?
TAK <33
3.Twój ulubiony przedmiot w szkole?
W-F
4.Czytasz mojego bloga?
Nie. Ale zacznę ,bo przeczytałam rozdział 28 i mi się bardzo spodobał :D
5.Czego się boisz?
Raczej nie. 
6.Twoje marzenie
Chcę ,żeby zawsze tak było jak jest teraz :D
7.Ulubiona para z Violetty
Oczywiście Leonetta :D 
8.Ulubiona piosenka
Wszystkie piosenki Lodo < 33 
9.Jak masz na imię
Kasia :) 
10.Twój ulubiony aktor/aktorka
Jorge Blanco < 33 Najlepszy <3
11.Książka,którą ostatnio przeczytałaś
 Wszystko, tylko nie mięta :D Polecam :)

Ja nie nominuje nikogo z powodu braku czasu :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz