piątek, 10 kwietnia 2015

WAŻNE !!!

Czekam na wasze komentarze pod 36 rozdziałem, bo nie będzie 37 : cc
Mam nadzieje ,że szybko się pojawią komentarze :D
Co w 37 rozdziale ??

Dowiecie się czy Ludmiła przyjmie oświadczyny Fede.
Nowa postać w opowiadaniu.
Leon zapyta Violę czy z nim teraz zerwie.
CZEKAM NA WASZE KOMENTARZE POD 37 !!!
A oto kawałek rozdziału 37 :D

''- Teraz mam ochotę na coś innego. - powiedziała i zaczęła rozpinać mój rozporek i pasek od spodni.

- Oooo nie, nie. Ja wiem jak to się skończy. - zaprzeczyłem zapinając rozporek.

- To znaczy ? - zapytała.

- Ja nie wytrzymam i się na ciebie rzucę. - wyjaśniłem.

- No , ale Leoś... Bardzo cię proszę.. - usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. ''

''- Skarbie kto przyszedł ? - zapytał Leon wchodząc do kuchni. Objął mnie w talii. Wyrwałam mu się. - Stało się coś ? - zapytał. ''

'''  Zobaczyłem, że obok mnie stanęła Viola. Kącikiem oka spojrzałem na nią.

- Ty palisz ? - zapytała. No tak trzymam w ręku papierosa. Już prawie go skończyłem.

- Tylko czasem. - odpowiedziałem. - Gdy nie wiem co ze sobą zrobić ?  - zabrała mi go i zgasiła.''


 Mam nadzieje ,że te fragmenty was zaciekawią :))) 
Oczywiście nie są one najciekawsze, bo te zostawiłam w rozdziale

Pozdrawiam !!! : *** 

5 komentarzy: