środa, 4 marca 2015

Wyniki konursu !!!

Nadszedł ten czas kiedy przedstawię wam wyniki konkursu na One Shot'a :)
Wybór był naprawdę trudny. Przez długi czas się zastanawiałam nad tym wyborem. Dziękuje wam za pracę ,które przysyłaliście do mnie :D Było ich dużo c; z czego się bardzo cieszę :D Ale może już przejdziemy do wyników. Od razu mówię miało być jedno wyróżnienie ,ale musiałam dać dwa.


Wyróżnienia :

1. Blair Blanco
One Shot pt. Wszystko może zmienić się na lepsze.

2. Natalie Verdas
One Shot pt. Jedno spotkanie może zmienić wszystko.

III miejsce

Julia Łątka
One Shot pt. Ty jesteś moim panem , a ja Twoją panią. Ty serca mojego, a ja Twojego.

II miejsce

Natkaa Jorgistas
One Shot pt. Ucieczka od prawdy.

I miejsce



TINITA WERNER
ONE SHOT pt. UDAWANA MIŁOŚĆ

PS. Przepraszam ,że dopiero teraz ,ale nie miałam wczoraj czasu musiałam pojechać do chorej babci.

Kiedy dodam One Shot'y :

1.   Blair Blanco
One Shot pt. Wszystko może zmienić się na lepsze.      4.03.2015r

2. Natalie Verdas
One Shot pt. Jedno spotkanie może zmienić wszystko.    5.03.2015r

3.Julia Łątka
One Shot pt. Ty jesteś moim panem , a ja Twoją panią. Ty serca mojego, a ja Twojego.     7.03.2015

4. Natkaa Jorgistas
One Shot pt. Ucieczka od prawdy.      9.03.2015r

5. TINITA WERNER
ONE SHOT pt. UDAWANA MIŁOŚĆ   11.03.2015r

Dziękuje za tak wspaniałe prace !!!!  < 333 



5 komentarzy:

  1. Nie udało mi się wygrać Ale ogromnie gratuluję wszystkim nagrodzonym dziewczynom:D nie mogę się doczekać aż przeczytam one shoty tych dziewczyn:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sądzę, że i tak twój był wspaniały
      ~Adzix

      Usuń
  2. Dzięki za wyróżnienie :) I tak mój był beznadziejny ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziekuje za zajęcie 2 miejsca. Szczerze mówiąc nie sądziłam że zajmę jakiekolwiek :*. Jeszcze raz dziekuje i gratuluję osobom, ktore zajęły miejsca. Czekam na udostępnienie prac ;). Chętnie poczytam wasze One Shoty :D
    Pozdrawiam
    Natkaa Jorgistas ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow *.*
    Nie spodziewałam sie pierwszego miejsca ;) Jejku, bardzo dziękuje ;*
    Oczywiście gratuluje osobom, które zajęły miejsca oraz wyróżnienia ^^
    A ja dalej jestem w szoku...
    Dziękuje jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń