niedziela, 8 marca 2015

NOWE WYNIKI KONKURSU !!!!! (ważne)

Sprawdziłam to o co mnie prosiliście i podjęłam bardzo ważną decyzję wyniki konkursu zastają zmienione !! Dziękuje wam ,że zwróciliście na to uwagę c; Posty zostały zaktualizowane ;D
A oto końcowe wyniki konkursu na One Shot'a :

Wyróżnienie :

Natalie Verdas
One Shot pt. Jedno spotkanie może zmienić wszystko.


III miejsce :


Blair Blanco
One Shot pt. Wszystko może zmienić się na lepsze.


II miejsce :


Natkaa Jorgistas
One Shot pt. Ucieczka od prawdy.

I miejsce :

 TINITA WERNER
ONE SHOT pt. UDAWANA MIŁOŚĆ. 

Mam nadzieje ,że nie jesteście na mnie źli ,że tego nie zauważyłam.
Dziękuje jeszcze raz za pomoc i udowodnienie oszustwa.

Mam nadzieje ,że więcej razy takiego czegoś nie będzie. :)

A teraz coś z innej beczki xD
Nie będzie mojego One Shot'a z okazji pół roku bloga ;c
Wiem ,że jesteście zawiedzeni ( przynajmniej mi się tak wydaje ).
Dodam go z okazji 50.000 wyświetleń na blogu !!!! :)
A to już nie długo jeszcze około 3,500 wyświetleń :) I dodam One Shot'a :)

3 komentarze:

  1. A co się stało?
    Bo nie wiem :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci Serdecznie za 3 miejsce!!! <3
    Ja na nie nie zasługuję :)
    Pozdrawiam i Gratuluję innym zwyciężczyniom! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero tu zajrzałam :)
    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie na 1 rozdział:
    http://leon-y-violetta-amor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń