wtorek, 11 sierpnia 2015

Wynki konkursu < 33

Oto długo wyczekiwane wyniki konkursu :D
Wiem , że już dawno powinny być ogłoszone , ale nie miałam czasu ;/
Teraz są jeszcze te upały i tym bardziej mi się nie chciało ;c
Ale usiadła dzisiaj wieczorem i obiecałam sobie , że to dla was zrobię :D : D

Wyniki :

Wyróżnienie dostaje :  Natka Blanco
 blog :http://cudnaleonetta.blogspot.com
 
III miejsce :  Słodka Ślicznotka
 blog : http://violetta-i-leon-milosc-w-firmie.blogspot.com/

II miejsce :  Mar tyna 
blog : nie podano mi linku

I miejsce :  Daria Blanco 
blog :   http://wieczna-milosc-mimo-przeszkod.blogspot.com/
:D :D :D :D

Zaraz wam napiszę na e-mailu co wydarzy się w następnych rozdziałach :D 

Mam jeszcze dodatkową nagrodę dla zwyciężczyni jej One Shot będzie ostatnim postem na tym blogu :D W sumie to on zakończy moją historię z bloggerem :D 

A kiedy reszta OS ?? 

OS Natki Blanco - 14.08
OS Ślicznej Ślicznotki -  21.08
OS Mar tyny - 28.08
OS Darii Blacno - 31.08

Miłej nocy :D

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie mogę się doczekać aż je przeczytam ;* czekam i gratulacje
      ps. Czekam na rozdział :*

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim :-*
    Czekam aż je przeczytam ;-)

    Całuski :-***
    ~Karolina Verdas

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
    Nie wierzyłam, że zostanę wyróżniona, a tu taka niespodzianka.
    Jeszcze raz dziękuję!
    Natka♥
    Ps. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG DRUGIE MIEJSCE. Na serio się nie spodziewałam. Bardzo dziękuję i gratuluję wszystkim wygranym.♥ 💋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://jortinimylife.blogspot.com/ a tu podaję link do bloga. Widocznie zapomniałam ^^

      Usuń
  5. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!
    Nie wierzyłam, że zostanę wyróżniona, a tu taka niespodzianka.
    Jeszcze raz dziękuję!
    Natka♥
    Ps. Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow.. To naprawdę będzie koniec bloga? :(
    Oczywiście czekam na One Shoty dziewczyn, ale to też będzie znaczyć, że koniec coraz bliżej ;c
    Ale bloga nie usuniesz, prawda?
    Kto wie, może, mam nadzieję, że tak, jeszcze kiedyś do nas wrócisz... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. PS. Blog Słodkiej Ślicznotki to nie jej blog... To blog Calli ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Normalnie miałam ochotę skakać jak głupia kiedy przeczytałam, że zajęłam pierwsze miejsce. Ja sobie myślałam, że pewnie wyróżnienie a tu proszę taka niespodzianka.
    Ale mina mi zrzedła kiedy przeczytałam, że mój OS będzie ostatnim jaki opublikujesz. Nie, nie i jeszcze tysiąc razy nie. Masz pisać dalej! Tak to jest rozkaz. Nie kończ tej historii. Ja tak nie chce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rownież popieram. Chodź nie komentuje rozdziałów, tak wiem przepraszam ale każdy jedyny czytam! Proszę nie kończ z blogiem, tym opowiadaniem. Opowieść jest zniewalająca :)
      Całuje mocno Olinillia ;*

      Usuń
  9. Gratuluję wszystkim , którzy wygrali :D Czekam na wygrane One Shoty i na nowy rozdziałek naszej wspaniałej blogerki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie brałam udziału, ale czekałam na wyniki!
    Gratuluje wszystkim ;3
    No o czekam na rozdział xD
    Jeszcze raz bardzo, wszystkim gratuluje!
    Pozdrawiam cieplutko, Nikola ;)

    N.Blanco

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieje że nie usuniesz bloga bo bede wracać do tych oppwiadań

    OdpowiedzUsuń