piątek, 14 sierpnia 2015

BARDZO WAŻNY POST !!!!

Jak wiecie miał być koniec bloga 31 sierpnia ;c
Ale zaczynam się nad tym poważnie zastanawiać
Nie wiem , czy wyrobię się z tym opowiadaniem w końcu zostało troszkę więcej niż dwa tygodnie.
Więc proszę was o jedno jeśli chcecie , żeby ten blog był jeszcze przez długi czas kontynuowany skomentujcie ten post.
Nie wiem może to być jedynie kropka , ale chcę wiedzieć czy mam dla kogo pisać.
Więc w sumie decyzję zostawiam was czy blog zostanie i będę pisała dalej czy go usunę.

69 komentarzy:

  1. Prowadz dalej, uwielbiam Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kontynuuj proszę ja uwielbiam twoje opowiadanie :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prowadź dalej tego bloga a tak poza tym kiedy będzie rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  4. Prowadź dalej tego bloga jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham go i to opowiadanie :-)
    S. Blanco

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana twój blog jest wspaniały. Uwielbiam czytać twoje historie. Jak nas opuścisz to tego chyba nie przeżyje ; c
    Dobre to, że go nie usuniesz bo wtedy będę miała co czytać. Jednak mam nadzieję, że zostaniesz. Kochana twój blog jest moim ulubionym. Codziennie wchodzę czy coś opublikowałaś. Teraz czekam na kolejny magiczny rodział. ;* ^^
    Dawniej Dżandzuś

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam twojego bloga. Nie usuwaj go bo jest naprawdę świetna historia

    OdpowiedzUsuń
  8. prosze, prodsze, prosze, prosze, prosze nie usuwaj jeszcze bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszku, proszę, prowadź dalej. Uwielbiam Twojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie usuwaj . Twój blog jest jest najlepszy ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz! Pisz dalej. Robisz to tak wspaniale ♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  12. kontynuuj go. masz talent dziewczyno. nie zmarnuj go

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie usuwaj,proszę. Odkąd znalazłam twój blog nie przestałam co czytać aż do teraz i nie chce tego robić. Proszę nie rezygnuj z bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie usuwaj tego bloga!!!!!
    Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prowadź go dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę zostań !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twojego bloga! ❤
    Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej, bo my tylko na tym skorzystamy <3
    Naprawdę masz talent i szkoda byłoby z niego zrezygnować ❤

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostan na dluzej ale tak dluzej,dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prowadź dalej prowadzisz bardzo ciekawego bloga i bardzo przyjemnie się go czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prowadź dalej. Proszę. Kocham to jak piszesz :*
    Natka♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Prowadź ! ♥ Uwielbiam twój blog :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostań!
    Kocham twoje historie i opowuadania!
    NIE RÓB MI TEGO!!!
    NIE ODCHOĆ!!!
    To jeden z najleprzych blogów!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie usuwaj !!!
    Prowadz tego bloga tak długo jak sie da ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostaw go proszę !!!
    To mój ulubiony blog, razem z kuzynką go kochamy i płaczę na myśl, że miałby istnieć tylko dwa tygodnie ;_;

    OdpowiedzUsuń
  25. Ugh!
    Napisze nawet więcej niż jedną kropkę!
    ...................
    Nadal prowadź długo i szczęśliwie bloga, pisz historię, opowiadanie - świetnie ci to wychodzi!
    Nie zostawiaj nas :c
    Twoje opowiadanie, jak i cały blog jest świetne!
    W dodatku masz dużo wiernych czytelników - nie możesz tego sobie zepsuć ;)
    Nadal pisz!
    Nie przeżyjemy jak przestaniesz - chociaż...może jeszcze kiedyś znów będziesz pisała. Ale na razie nie przestawaj.
    Proszę!
    I kropka:
    .
    Pozdrawiam cieplutko, Nikola ;3

    N.Blanco

    OdpowiedzUsuń
  26. Błagam nie usuwaj !
    Uwielbiam twój blog: )

    OdpowiedzUsuń
  27. a i dodaj wreszcie kolejny rozdział, już ponad tydzień trzymasz ludzi w napięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jezu ale się cieszę!!!! Kontynuuj!!! --------------》 PROSZE!!!!!! uwielbiam Cię i starta innych ludzi też!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z zodią. ( ja jestem tą kuzynką ). Kiedyś razem z Zodią prz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *sorki przez przypadek opublikowałem. Więc przeglądałyśmy Internet i natrafiłyśmy na twój blog ( wtedy
      zaczynałaś pisać to opowiadanie) i
      zaczełyśmy czytac. Miałaś wtedy 20
      rozdziałów i tak się wciągnęłyśmy w czytanie tego opowiadania że nie mogłyśmy usiedzieć bo tak niecierpliwylysmy się kiedy dodasz następny rozdział. Minuty były dla nas jak godziny a godziny jak dnie. Codziennie nałogowo wychodziłam na bloga i wchodzę do dziś. Nie wyobrażam sobie że teraz miało by Cor nie być z nami. Chyba bym tego nie przeżyła. Nie mogę żyć bez bloga ( sama prowadzę z L. Z. C. ). Twojego bloga. Ja po prostu muszę coś czytać!!! A według mnie nie ma lepszej blogerki od Ciebie!!! Piszesz najlepiej nie czytam nikogo innego oprócz Ciebie bo te opowiadanie mi nie pasują. Proszę zostań z nami!!! Dobra kończę bo mnie ręka boli XD bo jestem na telefonie.
      Ten anonim powyżej to ja jakby co

      Usuń
    2. Jezu jakie to długie!!! Chyba pobiłam rekord!!!

      Usuń
  30. Prowadz dlej bloga jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Serio nie możesz mi tego zrobić, nam wszystkim tego zrobić. Teraz kiedy Poraż kolejny z zrzędu czytam twojego bloga i czuje ze będę czytać po raz kolejny ty wyjeżdzasz z informacją ze kończysz z blogiem' to jest niedopuszczalne i nie zgzdzam się na to ponieważ w ten sposób zmarnujesz cały swój talent oraz ciężką prace którą włożyłaś w powstawanie tego bloga oraz opowiadania. Rozumiem że może ci czasem brakowac weny oraz czasu ponieważ ty tak samo jak inni mają obowiązki domowe oraz naukę ale choć raz w tygodniu może pojawić się rozdział. Moim zdaniem Codziennie od życia dostajemy kamienie ale to od nas zależy czy wybudujemy mur czy most i zrobisz z tym co chcesz ale moje zdanie już znasz. (Mam nadzieje ze nie usuniesz tego bloga i będziemy mogli razem z tobą cieszyć się nowymi rozdziałami). Czekam na jakąś wiadomość o twojej decyzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo popieram i zgadzam się z tobą. Nie możesz nam tego zrobić. I marnować talentu.

      Usuń
  32. Kochana <3 Jak się cieszę, że dajesz nam do wyboru czy usunąć bloga i czy zostawić c: Moim zdaniem tak jak wszystkich żeby ten blog został :)
    Ally ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Prowadź bloga, blog ten jest najcudowniejszy jaki czytałam

    OdpowiedzUsuń
  34. Proszę pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo osób Cię wspiera ! Jeśli lubisz pisać to nie warto tego zostawiac a historia jest super fajnie by było zobaczyć kolejne efekty Twoich staran:-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  37. Czy ja śnię ?? Powiedz, że to prawda?
    Nie usuwaj!! Błagam. Uwielbiam ten blog.
    Nie przeżyłabym bez niego.
    Masz ogromny talent i nie możesz go zmarnować <333

    OdpowiedzUsuń
  38. Pisz!
    Dziewczyno masz ogromny talent żal by było gdyby się zmarnował.
    Czytam cię od dłuższego czasu, ale nie komentowałam.
    Buziaki Cheryl 💜💜💜

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie zostawiaj nas proszę❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. . No masz xd nawet więcej
    ..
    . . . ..............

    OdpowiedzUsuń
  42. Co się stało ? Rodziału nie ma ; c kiedy będzie ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej ^^
    Od samego początku tego bloga czytam Twoje wypociny, poprawka, Twoje wspaniałe wypociny <33
    Twój blog jest cudowny i nikt kto go czyta nie chce, żebyś go usuwała..
    Ale to Twoja decyzja czy chcesz go usunąć, bo on należy do Ciebie i w Twoich rękach jest los tego bloga, bo kogo innego ?
    Wiem, że będziesz miała teraz dużo nauki, ja też mam pare blogów, ale postaram się je prowadzić, mimo tego, że nie mam za dużo czasu i nie będę go miała, bo idę do pierwszej gimby i będzie więcej nauki, a do tego tańce albo rodzice zabierają mi telefon, tablet czy laptop i nie mam dostępu do neta:/
    Ty masz talent dziewczyno i my nie chcemy, abyś go zmarnowała..
    Naprawdę.. Zastanów się nad swoją decyzją..
    A jeśli chcesz to pisz na gg;) ( 52629893 )
    Pozdrawiam <33
    Buziaki :***
    Lil ly <33

    OdpowiedzUsuń
  44. Kocham twojego bloga♥
    Jestem tu od początku ale nie komentowalam:(
    I jest mi strasznie!!! Wstyd i hańba dla mnie
    Przepraszam na prawde sory♡♥♡
    Masz ogromny talent - nie marnuj go

    Decyzja należy do cb! Nie wazne co zrobisz uszanuje to! Pamietaj!

    Ale tak szczerze bedzie mi bardzo bardzo smutno gdy skonczysz! Nauka itd. Rozumiem:)

    Przemysl to!

    Kocham <3
    Pozdrawiam <3

    I życzę miłych (już prawie skonczonych) wakacji:*

    Twoja wierna czytelniczka:*
    ♡♥♡♥

    Ps. Wybacz za bledy pisza z telefonu

    Trzymam kciuki i czekam na nexta:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem powinaś zostać <3
      Ponieważ piszesz wspaniale i masz ogromny talent i dawno nie czytałam tak genialnej histori :*
      Potrafisz tyle emocji przekazać oraz czymać nas w niepewności a co najważniejsze umiesz zaskakiwać.
      Naprawde nie powinaś rezygnować z bloga bo jesteś genialna <3
      Mam nadzieje że zostaniesz :*

      Usuń
  46. Kocham twoje opowiadania ! Proszę Cię pisz dalej !!!!!! Nie możesz zrezygnować z bloga bo jesteś świetna !!

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem tu od niedawna , ale już się tu wprowadziłam ! Kocham twojego bloga i za żadne skarby go nie usuwaj ! Masz tu nas i tyle wyswietleń !
    Proszę zostać dla nas <3
    Kocham Blair

    OdpowiedzUsuń