środa, 22 lipca 2015

Notatka ( WAŻNE !!!!! )

Mam dla was wiadomość i postaram się napisać ją jak najkrócej :)

Jeśli pod rozdziałami będzie minimum 20 komentarzy to rozdziały będą się pojawiać co 2 dni :D
Mam teraz dużo czasu i mogę dużo pisać więc komentujcie więcej to będą częściej rozdziały :)
I nie piszę tego tylko dlatego , żeby było więcej komentarzy , ale jak wiecie 31 sierpnia 2015 roku jest koniec bloga i chciałabym dodawać więcej rozdziałów :P

KOMENTUJCIE < 333

Pozdrawiam Stephie Blanco *.*

7 komentarzy:

  1. To fajnie. Bardzo się ciesze ze rozdziały będę pojawiać się częściej. Wiesz kiedy wstawisz następny rozdział? Całuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jestem za!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupiiii , również jestem za :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje mi takie rozwiązanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę komentować z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń