niedziela, 5 lipca 2015

LBA #8

Dziękuje za nominację :


1. Dlaczego postanowiłaś założyć Bloga ?
Chciałam stworzyć swoją historię :D
2. Twoja ulubiona książka ?
Gwiazd naszych wina :)
3. Ulubiona para w serialu ?
Leonetta, Diecesca, Fedmila ( nie mogę wybrać jednej ) ^^
4. Z jakiego województwa jesteś ?
Wielkopolskiego
5. Ulubiona piosenka z Violetty ?
Nie mam.
6. Ile masz lat ?
15 :)
7. Oglądałaś 50 twarzy Greya ? Jak wrażenia ?
Oglądałam. Nigdy w życiu nie oglądałam gorszego filmu. Był bardzo beznadziejny.
8. Do której teraz klasy idziesz ?
3 gimnazjum.
9. Co byś zrobiła gdyby Tini miała zagrać główną rolę w '' Soy Luna ''
A co miałabym zrobić ? xD
10.  Daj lingi do ulubionych 4 blogów :P
Nie mam ulubionych blogów, każdy ma coś w sobie :D
11. Ile już prowadzisz bloga ?
We wrześniu będzie roku i oficjalny koniec bloga.

Nie nominuje nikogo :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz