piątek, 1 maja 2015

LBA #7

 
 
 
1.Gdybyś miała wehikuł czasu do jakiego momentu chciałabyś się cofnąć?
Nie chcę się cofać. 
2.Jak wyobrażasz sobie swoja przyszłość w wieku 50 lat?
Ja sobie siebie za rok nie wyobrażam a co mówić w wieku 50 lat.
3.Twój największy przypał?
Sporo tego. Największy ? Kiedyś gdy jeszcze byłam '' grzeczną dziewczynką '' , która zawsze słuchała się rodziców i wracała zawsze kiedy kazali. Poszłam z przyjaciółki do parku. Tak się upiliśmy. I wróciłam o 1 w nocy xD  Pamiętam jak na mnie krzyczeli następnego dnia rano. Wtedy zrozumiałam ,że ich zawiodłam. Wiem ,że to brzmi jakby było wymyślone ,ale bez kitu tak było. Źle to wspominam.
4.Ile masz lat?
15
5.Najszęściej używane przez ciebie zdanie?
Nie wiem. 
6.Ulubiona piosenka?
Lodovica Camello i Szymon Chodyniecki '' Bez słów ''
7.Czy w przyszłości chciałabyś mieć tatuaż?
Nie, 
8.Kogo chciałabyś zobaczyć na żywo?
Jorge Blanco i Stephie. :D Są najlepsi < 33 
9.Oglądasz serial "Violetta"? Co chciałabyś w nim zmienić?
Rzadko oglądam i nie wiem co bym chciała zmienić. 
10.Jakim sposobem chciałabyś zabić najbardziej nielubianego nauczyciela na świcie?
 Wszyscy nauczyciele mają coś fajnego w sobie.

1 komentarz: