piątek, 1 maja 2015

Kończę z blogiem.

Długo się zastanawiałam nad napisaniem tego posta, ale chcę być z wami szczera. Przemyślałam wszystkie za i przeciw. Podjęłam decyzję , bardzo ważną decyzję , która w sumie zmieni wszystko. I od razu mówię, że to nie wasza wina. Kończę z blogiem. Spytacie czemu. Ten blog istnieje mniej więcej od 1 września 2014r. To w sumie spory czas bo jakieś 8 miesięcy. Ten czas to moim zdaniem bardzo długo. Postanowiłam pożegnać się już z wami. To na prawdę bardzo trudna decyzja. Mam nadzieje ,że mnie zrozumiecie. ( Jakoś tak się smutno zrobiło ;'c ) W ogóle teraz nie płacze ( czujecie ten sarkazm ). I co chwilę się zastanawiam czy nie usunąć tego co teraz piszę. Jest też dobra wiadomość. Skończę z blogiem dopiero 31 sierpnia 2015r. Dlaczego akurat wtedy ? Bo chcę mieć w nowym roku szkolnym więcej czasu na naukę ,którego braknie mi teraz. To jeszcze przed nami 4 miesiące razem. Mam nadzieje ,że mnie zrozumiecie.
Jeśli chcecie częściej rozdziały komentujcie więcej.
PRZEPRASZAM. 

9 komentarzy:

  1. Przykre :(
    Ale rozumiem twoja decyzje :/
    Zostaly tylko 4 miesiace to tak szybko zleci, ale zawsze jest jakis koniec bo nic nie trwa wiecznie
    Mam prośbe nie usuwaj bloga zostaw go, zeby mozna bylo wrocic do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga mimo to, że znalazłam go niedawno i pzyznam, że jest mi smutno. Wiem jak to jest z tą nauką i innymi przyjemnościami, nie ma na nic czasu tylko książki.Mam nadzieję, że podjęłaś dorbrą dla ciebie decyzję. Proszę nie usuwaj bloga, bo lubię czytać twoje opowiadania :) przykro mi, ale to twoje życie

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że odchodzisz. Będzie mi ciebie brakować. Myślałam że nie odejdziesz jeszcze aż do dzisiaj. No niestety. Ale opowiadań nie usuwaj bo bardzo będę chciała do nich wrócić. Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok niech ci bendzie ale nie usuwaj bloga bo chce go czytać od nowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda :(
    Chociaż rozumiem Cię i to dlaczego to robisz :)
    No, ale jeszcze jesteś więc będziemy się cieszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ale przez te 4 miesiące na pewno tu będę i pisz częściej rozdziały proszę. I nie usuwaj bloga bo na pewno tu kiedyś wtedy zajrzę
    Pozdrawiam Marcela

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj kochana, oczywiście Cię rozumiem.
    Zawsze z chcęcią czytam Twojego bloga każdy rodział to istne cudoo ;33 Ale mamy jeszcze z tobą te cztery miesiące trochę mało ;/ ale damy radę. Zgadzam się z dziewczynami powyżej nie usuwaj bloga . Zawsze będzie można powrócić do czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostały nam jeszcze 2 miesiące... SZKODA. Będę ryczeć😢

    OdpowiedzUsuń