wtorek, 25 listopada 2014

Wyniki konkursu *,*



Wiem ,że długo czekaliście ,ale nie mogłam wcześniej. Po prostu nie miałam wolnego czasu. Dostałam pare prac choć mam nadzieje ,że następnym razem dostanę ich więcej :)

Nie przedłużajmy czas na wyniki :

Wyróżnienie otrzymuje :  Patrycja 2001
Otrzymujesz :  promowanie bloga na dwóch rozdziałach , kolaż , możliwość napisania rozdziału na ten blog. 

3 miejsce :  Rosalia Isabella Verdas
Otrzymujesz : promowanie bloga przez 3 rozdziałach , kolaż , możliwość napisania rozdziału na ten blog.

2 miejsce :   Magda K.
Otrzymujesz : promowanie bloga przez 4 rozdziałach , kolaż , możliwość napisania rozdziału na ten blog.

1 miejsce : Werkaa Blanco
Otrzymujesz : promowanie bloga przez 5 rozdziałach , kolaż , możliwość napisania rozdziału na ten blog.

  
Jeśli któraś z dziewczyn chce napisać rozdział na mojego bloga Proszę napisać w komentarzu < 33  

Kolaże otrzymacie przy opublikowaniu waszego One Shot'a :) 

 


4 komentarze:

  1. ojoj dziękuję za wyróżnienie <3
    z chęcią bym napisała rozdział :*
    jeszcze raz dzięki :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow 2 miejsce *.*
    Hah najpierw wysłałam Ci pracę a potem ją dopiero przeczytałam i zauważyłam ile było tam błędów ale liczyłam na to że choć trochę Ci się spodoba :*
    Dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy rdział? Lub one shot?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś dominowana do LBA na moim blogu: http://v-what-you-wanted-v.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń