czwartek, 13 listopada 2014

Rozdział 19. Nie bój się.



============================================

*Violetta*

Otworzyłam lekko oczy i zobaczyłam Leona ze śniadaniem. Uśmiechnął się do mnie ,co oczywiście odwzajemniam.
- Wstajemy. - musnął moje usta.
- Dzień dobry. - powiedziałam ,przechodząc do pozycji siedzącej.
- Zrobiłem naleśniki. - oznajmił i położył mi tackę ze śniadaniem na nogach. Posmarował mi jednego z placków kremem czekoladowym i wsunął mi kawałek do ust. Rozkoszowałam się smakiem.
- Mmm... pycha. - powiedziałam.
- Cieszę się ,że ci smakuje. - uśmiechnął się pokazując swoje śnieżno-białe ząbki. Jego dołeczki na policzkach są cudowne.
- Kocham twoje dołeczki. - powiedziałam szczerze. Zaśmiał się.
- A ja kocham ciebie. - pocałował mnie namiętnie. Po skończonym śniadaniu poszłam do łazienki wyszykować się na dzisiejszy dzień. Postanowiłam ,że założę szorty i luźny top. Kosmetyki miałam schowane głęboko w walizce. Poproszę Fran ,żeby mi pożyczyła. Poszłam do jej pokoju. Zapukałam lekko ,gdy usłyszałam '' proszę '' weszłam swobodnie do niej.
- Hej. Mogłabyś mi pożyczyć kosmetyki moje są w walizce. - poprosiłam.
- Hej. Jasne. Poczekaj zaraz pójdę z tobą do łazienki. - oznajmiła. Po około 5 minutach poszłyśmy do łazienki ,w której były kosmetyki.
- Możesz barć co chcesz. - powiedziała podając mi kosmetyczkę.
- Dziękuje. - przytuliłam ją lekko. Zaczęłyśmy się malować. Po nie więcej niż godzinie we czwórkę udaliśmy się na zbiórkę. Po godzinie 10 wyjechaliśmy już w 2-tygodniową podróż. Siedzieliśmy na tak zwanych '' tyłach autokaru ''. Siadłyśmy z Fran przed chłopakami. Oni siedzieli za nami. Obok nas siedziały jakieś dziewczyny. Nie znam ich ,a za nimi Lara z Alex'em. Chyba się polubili ,że siedzą razem. Siedziałam przy oknie. Z Francescą słuchaliśmy muzyki. Przymknęłam lekko oczy i nawet nie wiem kiedy usnęłam.

*Leon*

Nudziło mi się w tym busie. Zacząłem lekko kopać w siedzenie mojej dziewczyny. Nie zareagowała ,więc kopałem mocniej.
- Leon.! Mogę wiedzieć co robisz w tym momencie ?! - powiedziała wściekała.
- Nic. Nudzi mi się. - wyjaśniłem.
- I to właśnie dlatego postanowiłeś kopać w moje siedzenie ? - zapytała.
- No. W pewnym sensie. - powiedziałem i się zaśmiałem.
- Franuś pójdziesz do Diego. Żeby Leon mógł ze mną siąść. ? - zapytała mojej siostry.
- Jasne. - powiedziałam i zamieniliśmy się miejscami.
- Dlaczego mam siedzieć z tobą ? - spytałem ciekawy.
- Bo Fran nie będzie mnie kopała. - oznajmiła z uśmiechem.
- Dobrze. - odwróciła się znów w stronę szyby. Zacząłem ją lekko szturchać.
- Co znowu ?! - niemal krzyknęła.
- Kochasz mnie ? - zapytałem.
- Zaczynam mieć wątpliwości. - oznajmiła.
- A ja cię bardzo kocham. - powiedziałam do niej.
- Cieszę się.
- Co się z tobą dzieje ?
- Przepraszam. Po prostu ciągle myślę o wczorajszym wieczorze. - powiedziała.
- Kocham cię.
- Też cię kocham.
- A udowodnisz mi to ?
- Oczywiście. - podniosła się i usiadła na mnie rozkrokiem.
- Jesteśmy w busie. - przypomniałem jej. Ona bez zastanowienia zaczęła mnie namiętni całować. Ja oddawałem wszystkie pocałunki. Jej ręce gładzimy moją klatkę piersiową. Oderwała się ode mnie.
- Starczy ? - zapytała.
- Gdybyśmy nie byli w busie to by mi nie starczyło. Ale teraz wolę ,żebyś usiadła. - zaśmiała się tylko. Usiadła obok mnie bokiem tak,że jej nogi były na moich. - Masz cudne nogi. - oznajmiłem. Gładząc jej nogi swoją dłonią. Moja rękę zatrzymała się na jej udzie. Spojrzała na nią. Położyła swoją dłoń na mojej i zaczęła ją przesuwać bliżej jej kobiecości.
- Nie bój się. - zaśmiała się. Moja ręka spoczęła na jej muszelce oczywiście spoczywała na spodenkach Vilu.
- Za pół godziny będziemy na miejscu. - powiedział nauczyciel.  Moja ręka natychmiast została zabrana z Violetty. Uśmiechnęła się do mnie.

*Francesca*

Jesteśmy już w pokoju. Pokój przydzielono mi z Violą i Larą. Lubię Larę i się cieszę ,że w pokoju będziemy we trzy. Jak się okazało na przeciwko nas jest pokój chłopaków ,w którym są Leon , Diego i Alex. Chłopaki zaplanowali dla nas już wieczór w naszym pokoju. Już nie mogę się doczekać. Idziemy teraz na kolację. Udaliśmy się do stołówki na parterze hotelu ,w którym spędzimy 2 tygodnie. Usiedliśmy przy stoliku 6-cio osobowym. Zajadaliśmy się pysznymi omletami. Gdy skończyliśmy. Opiekun powiedział ,że jutrzejszy dzień mamy wolny i robimy co chcemy. Poszliśmy do pokoju. Violetta jest w łazience ,a Lara siedzi i z kimś pisze.
- Z kim piszesz ? - zapytała ciekawa.
- Z nikim ważnym. - oznajmia.
- Alex jest nikim ważnym ?
- Skąd wiesz ,że z nim pisze ?
- Widzę uśmiech na twoje twarzy. - zaśmiała się. Posłała mi uśmiech. - A tak z ciekawości wy jesteście razem ?
- Jeszcze nie. - uśmiechnęła się.
- Czyli będziecie razem ? - zapytałam.
- Tak. Tylko czekam ,aż mnie zapyta.
- Da się załatwić.
- Co ty kombinujesz. ?
- Nic. - wyszłam z naszego pokoju i bez pukania weszłam do pokoju chłopaków.
- Alex. Lara chce z tobą porozmawiać. - oznajmiłam.
- O czym ? - zapytał.
- Nie wiem. - odpowiedziałam ,lekko kłamiąc. Usiadałam obok Diego ,a on objął mnie ramieniem i musnął moje usta. - No idź. - pośpieszyłam go.
- No idę idę. - zaśmiał się i wyszedł.

*Lara*

Siedziałam na kanapie i gapiłam się w mój telefon. Z łazienki wyszła Violetta.
- Co robisz ? - zapytała.
- Nic. - zaśmiałam się. Do naszego pokoju wszedł Alex.
- Chciałaś porozmawiać. - zwrócił się do mnie.
- Nie będę wam przeszkadzać. - powiedziała. - Leon w pokoju ? - zapytała Alex'a.
- Tak ,ale jest w łazience. - oznajmił. Uśmiechnęła się jeszcze do nas i wyszła. - To o czym chciałaś porozmawiać ?
- Czy ja chciałam z tobą rozmawiać. ?
- No Fran przyszła i powiedziała ,że chcesz porozmawiać. - wyjaśnił.
 - To chyba się jej coś pomyliło. Może chciała sama z Diego posiedzieć. - zaśmiałam się.
- Nie wiem czy to dobry moment ,ale muszę ci coś powiedzieć.
- Co takiego ?
- Od... od dłuższego czasu mi się podobasz. Bardzo lubię spędzać z tobą wolny czas. Lubie gdy piszemy razem i gadamy. Wszystko co z tobą.... - przerwałam mu długim i namiętnym pocałunkiem ,który oddał bez chwili zawahania. - ...związane. - dokończył po oderwaniu. - Zostaniesz moją dziewczyną ? - zapytał szybko.
- Oczywiście ty mój chłopaku. - zaśmiałam się i znów zaczęliśmy się całować.

=====================================

Jak się podoba 19 ?? Mam nadzieje ,że tak. Nie wiem czemu u Leonetty jakieś zboczone fragmenty mi wychodzą xd Dziwne :)
PRZYPOMINAM O KONKURSIE tini.verdas69@gmail.com

A teraz :
14 ( i więcej ) komentarzy = Next 
Do następnego : *** 

24 komentarze:

  1. Cudowny :*
    Nie umiem go opisać on po prostu jest zajeb**** zresztą jak każdy twój rozdział <3
    Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuuu, Lara i Alex ^^
    Cudo, cudo, cudo!
    Violetta chyba już niedługo będzie gotowa, i to mnie cieszy 💗
    Mam nadzieję, że szybko dodasz next

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko ♥ Genialny ^^
    Nasz Leosiek taki troskliwy ^^
    I zrobił śniadanko ;3
    A potem Vilu taka śmiała, a Leon się boi ;o
    Że on? ^^ Hahahahahahah ;D A jednak! ^^
    Diecesca słodka ♥
    A takie sceny są najlepsze, więc wiesz ^^
    Czekam na nexcika ♥
    Buziaki ;*
    Katarina xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski!
    No i w końcu pojechali :)
    Leon się boi ? Niewiarygodne xD
    Lara i Alex :3
    Czekam na kolejny rozdział ;*
    Pozdrawiam <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Bboooosssskkkiiie <333 mi się podobają takie momenty u leonetty ;** wpadniesz do mnie? Niebezpieczna-milosc-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super
    Leoś się boi <3
    Czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo cudo cudo. Czekam na nexta .
    Pozdrowienia
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopiero co odkryłam tego bloga i już go kochamm ;*****
    Piszesz naprawdę wspaniałą historię ;****
    Na stówę bd tu częściej zaglądąła ;***
    I teraz pytanie do cb ;**
    Weszłabyś do mnie i oceniła mój blog ?
    Bo zależy mi o opinii od tak wspaniałej bloggerki.
    leonettaaq.blogspot.com
    Mam nadzieję że skomentujesz i dodasz się do obserwatorów.
    Kocham ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny rozdzialik !
    Fran ty spryciulo ! :D
    Świetny rozdzialik !
    Czekam na next ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super rozdział i bpog także super zazdrosze ci ze tak super piszesz czekam na next

      Usuń
  10. napisz w 20 scene +18

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo!!!
    W ogóle wspaniały blog
    Czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest 19 komentarz
    daj nexta

    OdpowiedzUsuń
  13. :) czekam na nexta

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo ! ♥. Kocham takie zboczone xD. Dawaj next ! ;-*

    OdpowiedzUsuń