niedziela, 1 lutego 2015

Konkurs ?

Wielkim krokami zbliża się pół roku bloga :) Przypada on na 1 marca 2015 r. Boga założyłam 29.08.2014r. ,ale uznałam ,że oficjalnie go zaczęłam 1 września 2014 r. Więc już a miesiąc pór roku :D
Z tej okazji dodam One Shota :D Nie zdradzę o czym będzie ani jaki nosi tytuł ( w sumie tytułu jeszcze nie mam ) :p
A teraz  pytanie czy z tej okazji chcecie konkurs na OS ?
Decyzja należy do was :D
Mam nadziej ,że zechcecie konkurs :D Jeśli ktoś weźmie udział w konkursie niech napisze w komentarzu :D Jeszcze dzisiaj postaram się dodać ankietę na ten temat :D
Życzę miłej nocy :D

6 komentarzy:

  1. Hej, dopiero odkryłam bloga. :)
    Napewno wezmę udzielą w konkursie na OS. Tylko mam pytanie.
    Czy OS może być już gotowy? W sensie, że mam np. już jakieś opublikowane na blogu i chciałabym jeden wziąć do konkursu.
    Do zobaczenia, niecierpliwa V.V

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak samo zaangażuje się w pisanie OS :3

    OdpowiedzUsuń