poniedziałek, 22 czerwca 2015

100.000 wyświatleń :D + konkurs One Shot.

Aaaaa... Mamy już 100.000 wyświetleń na blogu :) Z czego się bardzo ciszę : D

 :D :D :D :D :D :D

Z tej okazji organizuje konkurs na One Shot'a :)

  • Musi zawierać przynajmniej jedną postać z serialu '' Violetta '' 
  • Tematyk dowolna. 
  • Zakończenie może być smutne lub szczęśliwe. ( jakie chcecie )
  • Możecie wysyłać swoje stare prace, które są już gdzieś dodane. 
  • Konkurs odbędzie się jeśli dostanę przynajmniej parę prac. 
  • OS wysyłacie do 31 lipca 2015 r. 
  • Wyniki ogłoszę  1 lub 2 sierpnia 2015 r 
  • Wysyłamy na '' tini.verdas69@gmail.com '' 
No to chyba na tyle :)
Przejdźmy do nagród < 33 To co każdy lubi  najbardziej :)
 
I miejsce 
  • Promowanie swojego bloga 
  • Kolaż 
  •  Dedykacja 5 rozdziałów. 
  • Zdradzę co się stanie w kolejnych rozdziałach. 
II miejsce 
  • Promowanie swojego bloga 
  • Kolaż 
  • Dedykacja 4 rozdziałów 
  • Zdradzę co się stanie w kolejnych rozdziałach 
 III miejsce  
  • Promowanie swojego bloga 
  • Kolaż 
  • Dedykacje 3 rozdziałów 
  • Zdradzę co się stanie w kolejnych rozdziałach. 
 Wyróżnienie 
  • Promowanie swojego bloga 
  • Dedyk 
  • Dedykacja rozdziału 
 
Mam nadzieje ,że dostanę parę prac :) 
Podobają się nagrody ?? Mam nadziej ,że tak ,bo nie wiedziałam jakie chcecie. 
Wysyłamy na '' tini.verdas69@gmail.com ''    

16 komentarzy:

  1. Uuuu ile czasu, a ja już mam jedną czwartą(albo mniej, bo nie wiem jaka będzię długość XD) OS, spokojnie zdąże i na pewn wezmę udział
    Pozdrawiam L.Z.C. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu ile czasu, a ja już mam jedną czwartą(albo mniej, bo nie wiem jaka będzię długość XD) OS, spokojnie zdąże i na pewn wezmę udział
    Pozdrawiam L.Z.C. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowe!
    Wysłałam teraz tylko czekam na wyniki
    Kocham XTiniX

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nawet mam już pomysł na OS. Mam nadzieję, że ci się spodoba kochana :* nie ma co tracić czasu! biorę się do pisania! <3 pozdrawiam <3 A i jeszcze zapraszam na mojego bloga http://jortini-forever-and-ever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam! Gratuluję tak dużej liczby wyświetleń!

      Usuń
  5. Oł ile czasu <3 :*
    Ja, jak to ja, wyślę Ci pracę jakoś 1-2 dni przed końcem :D (Suszymy ząbki, panowie xD)
    Och jak cudownie <3 (Nie będzie Happy End'u... Nie ma to jak zdradzać zakończenia)

    DO ZOBACZENIA! ;*
    (Liczę na wyróżnienie :D (pełna nadzieji xD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację :)
    Może coś napiszę XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Bierem udział ;3 Za niedługo wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okej! Jest już wysłany ! <3 ~Tyna

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udzial.
    Napisałam pierwszego One Shota :>
    I jest mega krótki, ale co tam.
    Wyślę, co mi szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana biorę udział jak napiszę os od razu ci wysyłam ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy te wyniki i rozdział? :(

    OdpowiedzUsuń