czwartek, 1 stycznia 2015

Spóźnione życzenia :)


Z okazji Nowego Roku 2015 ,życzę wam dużo zdrowia ,szczęścia, pieniędzy , radości i dużo miłości. Dziękuje za życzenia pod 26 rozdziałem :)

Jak u was sylwester ??
Bo u mnie się działo xd Choć nie bardzo go pamiętam xd Spora ilość alkoholu c; Domówka u mojej najlepszej przyjaciółki :D Nie zabrakło łez ,śmiechu ani krwi. xd Ale krwi było mało xd Moja kolego rozciął sobie palec nożem -,- mądrze xd Już był podpity i powiedział spytał się co to jest. A my na to ,że krew. A ona '' nie to nie krew to magiczny płyn '' śmiech na sali xd Ale nie dziwię mu się najwięcej wypił -,- Najlepszy sylwester *.* 

Wszystkiego najlepszego w 2015 roku : )) 

6 komentarzy:

  1. Proszę bardzo u mnie co prawda bez alkoholu ale sylwester był ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i u mnie było spk. Mam pytanko kiedy rozdział 27? :3

    Blair (dawniej Zuzanna Socka)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiec tak tobie tez wszystkiego dobrego
    ....i tak dlugo mnie tu nie bylo i bardzo z tego powodu przepraszam. Z reka na sercu nadrobilam zaleglosci i czekam na nexta:-)
    Pozdrowienia
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    http://przyjazn-to-poczatek.blogspot.com/
    Zapraszam, pozdrawiam
    Natkaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć !
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu <3 http://ratujmojeserce.blogspot.com/2015/01/capitulo-22-56lba.html?showComment=1420478805621&m=1
    Pozdrawiam Ola <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu http://pierwszespojrzenie-leonetta.blogspot.com

    Blair <33

    OdpowiedzUsuń